Kızlar kulağa ezan okunduktan sonra koyulan isim değiştirilir mi tekrar? İlk kızımın adı beril şimdi ikinci kızım oldu beren koycaktık doğana kadar bu şekildeydi bugün kayınvalidem asel olsun dedi kuranda geçtiği için kırmak istemedim bu isimde çok güzel ama diğer isimede alışmışız eşimle öyle seslenmek içimize sinmiyo :) kulağına okundu ama biz hala beren diyoruz
değiştirsek mi tekrar acaba