Hanımlar merhabalar çok aşırı mide bulantısı çekiyorum pirilam da kullanıyorum akşam üstü 11 gibi ilacımı aldım yarım saat sonra çok afedersiniz istifra ettim şimdi tekrar içmeli miyim acaba yoksa fazla mi olur içmezsem yataklık oluyorum şimdi geri gittiyse bir daha içmeli miyim sizce lütfen yardımcı olun ?