Bizim son 2 günümüz kaldı 9 ay nasıl geçti İnan’ın bilmiyorum hiç zorlanmadım mide bulantısı baş dönmesi kusma vs hiç birşeyim olmadı şükür son haftalar da az bel agrım oldu hepsi o oda uzanınca geçti ☺️ Asla kendimi sakınmadım onu yapamam bınu yapamam diye çok pozitif hamilelik geçirdim üstelik tek başıma buna rağmen çok güzeldi 🥰 rabbim den tek duam bütün annelerimiz bebeklerine sağlıkla kavuşsun ömürleri uzun olsun evlat sahibi olmak isteyen herkese nasip etsin rabbim ☺️ Kimsenin kucağı boş kalmasın 🙏 benim kızıma kavuşmama çok az kaldı heyecan mutluluk panik hepsi bir arada Pazartesi sabah 8:45 de spinal sezeryanla kavuşuyorum nasipse ama korkularım da sezeryan dan çok korkuyorum ameliyathane fobim var ne yapacağımı bilmiyorum 🤷♀️ nelere ihtiyacım olur ameliyat sonrası ne yapmam gerekli anneler 😊