askvehuzurum Çok şükür 38+0da kucağıma aldm.. Solunum sıkıntı çekiyor bebeğim dua edin… En kısa zamanda doğum hikayemi yazacam..
Sefanur11 Allah şifa versin tez vakitte kucağınıza alın ünşallaj 38 aslında erken bir tarihte değil sezeryanla mı aldı doktorunuz normal mi
askvehuzurum Sefanur11 normaldi 7 8 cm açılmamda vardı.. Ama bebğim kendini çok kastı kalp atışları zayıfladı acil sezeryan oldu. Şuan yanımda değil.. 😥Buda geçer inşallah