İlk hamileliğimde de normal doğum yaptım ama hatırlayamıyorum belden mi giriyordu anlamıştım doğum kasılmalarımın başladığını ama şimdi 38+2yim o kadar çok yalancı kasılmalarım toplanmalar oluyor ki 2.hamileliklerde farklı mı diye merak ettim nişanımda geldi bugün dün biraz sancım çıkmış ve 2 cm açıklığım vardı inşallah geliyordur oğluşum🙏❤️