Gs-01-03-2020 Merhabalar sevgili anneler Üsküdar Zeynep Kamil hastanesinde doğum yapıp memnun kalan var mı veya oraya muayene olup doğum yapacak olupta memnun olan cevaplayanlara şimdiden teşekkür ediyorum 🙏
Guloyku2021 Gs-01-03-2020 ben bi kere gittim oraya bi daha asla gitmem alttan kontrol etti 3 gün kanamam oldu ki daha önce başka hastanede kaç kere baktılar bi damla bile olmamıştı o hastaneden sonra 3 gün hem kanama hem ağrı olmuştu