Yurda44 geçmiş olsun canım Allah sabir versin yasayan bilir ben çok çektim aylarca mahvetti beni o ağrılar bir iki ay karanfil yagi kullandım iyi geldi sonra etki etmemeye başladı apse yaptı parol ve antibiyotiğe başladım antibiyotik bitince de tekrar başladı kadın doğum doktoruna sordum izin kağıdı verdi cektirdim artik rahatim çok şükür