Enfall ben de resmen sigara gibi kola bağımlısıyım, günde iki litre falan içerdim. İlk gebelik. İlk üç çok az içtim, sonra doktora danıştım, ben çay nescafe Türk kahvesi sigara falan içmiyorum ama kola çok canım istiyor dedim, günde bir bardak iç dedi, şimdi içiyorum bazen iki bardak içtiğim de oluyor 🙈 32 haftalık olduk çok şükür herşey yolunda, inş da böyle devam ederiz