mhlady_2021 Gebeliğimi ilk öğrendiğimde idrar tahlilinde kum döktüğümü söyledi doktor. İlk defa hayatımda kum döküyorum sanırım. Ağrım sancımda yok. Gebelikte oluşan bir durum mu aceba . Çok yaşayan var mı?
Arifcaninannesi mhlady_2021 evet cnm ilk oğlumda sokmuştum ve çok sancilaniyordum şuan tekrar hamileyim bir oğlum daha olacak ve yine aşırı döküyorum benimki sancilaniyor
[silindi] mhlady_2021 benim ki de aşırı sancılı geçiyor her hafta acile gidiyorum bir şey yapamıyorlar hamile olduğum için
mhlady_2021 Arifcaninannesi peki canım seninde mi gebeliğinde oluştu. Neden daha önce olmadık ki. Gebelikte çıkıyor sanırım
mhlady_2021 Askiletotomsu ben görmedim canım ama sabahki idrarım çok çok koyu renkte. Hiç böyle olmazdı. Gebelikten sonra idrar rengim koyulaştı kahverengi turuncu arasında
Ozgegktstemel mhlady_2021 canım ben de 12. Haftamdayım , gerçekten hamilelikte idrar koyulaşması yaşadım ve klozette kahverengi tanecikler görüyorum ağrım sancım yok. Ama böbreklerimde kum var biliyorum ultrasonda görülmüştü