Ya yaklaştıkça eksik gibi geliyor sanki hersey 🙈Bizimde bebek,arabası ,odası,ana kucağı alındı geldi.Kıyafet olarak zıbınlar,patıklı patıksız birkaç alt.Çorap ,Yelek,hırka ,birkaç takım aldım 0-3 aylık süreçte giyeceği kadar onun dışında almadım doğduktan sonra gelişimine göre almayı düşündüm .Onun dışındaki tekstil ürünleri de alındı nevresim ,battaniye falan bu haftada kendim için olanları bitireceğim daha sonra ki haftalarda da yıkar ütülerim artık .