ratatosk inciclk0228 leke için Dr a gittiniz mi? Gitmediyseniz acile gitmelisiniz önlem amaçlı iğne vuruyorlar
Nes_35 inciclk0228 canım bende de kahverengi pembe gibi bir leke var iç çamaşırımda. 6+4 üm bende. Kalp atışı için pazartesi günü gidecektim:( bende çok panik yaptım şuan şu lekeye😢 İnşallah yerleşme kanamasıdır 🙏🏻🧿
inciclk0228 ratatosk gittim kese var Bebek var ama kalp atışı yok dedi 7+3 ye olmasına rağmen kanama yok sadece kahve rengi damla damla leke geliyor eğer Salı günü tekrar kalp atışını duymaz isek İstanbul a gideceğim
ratatosk Nes_35 önünüzde 3 gün var beklemeyin acile gidin kanama gebelikte sebebi Dr tarafından teşhis edilmedikçe normal kabul edilmez.
ratatosk Nes_35 stres yapmayın inşallah kötü bişi yoktur ama önlem amaçlı iğne yapıyorlar ve Progestan a başlatabiliyorlar.
Busubusra Ben 5+4 üm. Adet günümden bir gün önce başladı, hala devam ediyor. Dr duphaston verdi, 4 gündür günde 2 kez içiyorum ama leke kesilmedi. Keseyi dün gördüm ama korkuyorum başka yaşayan var mı?