basakhanim avent aldım bende kullanmak nasip olmadı henüz ama araştırdığım kadarıyla aventin biberon ucunda tek bir delik varmış buda mamanın daha yavaş gelmesini bebeğin bir çaba harcamasını sağlıyormuş diğer arkadaşın dediği gibi meme reddinin nedeni bebeğin kolaya alışması aslında ve anne göğsüne en yakın uç aventte var diye biliyorum