Saat 10 gibi bir tanecik salatalık turşusu yedim canım çektiği için ama pişmanım acısı çıkıyo şimdi. Midem o kadar yanıyo ki az önce öğürdüm mide suyum ağzıma geldi gittim çıkardım… şimdi uzanamıyorum bile oturuyorum midem sakinleşsin yanması geçsin diye bekliyorum uyuyabilmek için 🙁