Hllgl
ben de bahceci hastasıyım. Yanlış anlamışsınız bence. Doktorunuz kim? Gebelik takibi yapmıyorlar. Sadece beta, kese, kalp atışı göründükten sonra eğer tekrar gidersen ücret ödersin. Kalpten sonra bitiyor hakkımız. Ben yakın zamanda sordum bana öyle dedi hepsi. Siz yanlış anladınız sanırım. Doktorunuz kimdi?