Doktor bana bebek için zeka testi yapılacak dedi 11 haftalık hamileyim, karnımdan sıvı alacaklarmış. Fakat ben yaptırmak istemiyorum çok şey duydum yanıldıklarını bebeklerin sorunsuz doğduğu. İçimden yaptırmak gelmiyor evladım sonuçta benim o sizlerin düşüncelerinizi merak ediyorum aranızda yaptıran var mı ? ☹️