Kfydn
salavatı tefriceyi ilk defa iş için okumuştum tabi hayırlısını da dileyerek çok şükür umduğumdan daha güzel kapılar açıldı. Şimdi de gebeliğimin ilk zamanları biraz sıkıntılıydı bebeğin sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesi ve hayırlı evlat olması için okuyorum. İyi geleceğine inanıyorum. Umarım size ve bebek isteyen/bekleyen kişilere şifa olur 🤗