24derya_11 tedirgin olmak o kadar normal ki 🙈 ben 34 haftalık oldum hala oluyorum hareket etmediğinden değil de şimdi de yeri büyüdüğü için eskisi kadar kıvrak değil ama mesela artık dışardan hareketleri görülüyor o zamanlar gelince daha da rahatlıcaksınız🥳