feyzos bizim bi akraba 3 sezeryan olmuştu ilki zordu ikinci kolaydı 3. Hatta daha kolaydı dedi valla aynı yerden kesiliyorya hani zaten hissizlik oluşuyormuş zaten sonraki sezeryanda bişey hissedilmiyormuş öyle ilkteki gibi ağrısı acısı olmuyormuş yani öyle dedi 🤷🏻♀️ İnşallah öyle olur bakalım 🤗