DemirleHayat Ben o haftalarda almamıştım simdi 19+1 1kilo falan aldım herhalde kilom 75 falan ondan yavaş kilo almam gerek
ozanmincim Sumeyraklc ben anlamadım ne iş ama hamile kalfığımda 59 kiloydum.şuan 13+6 yız ve 58 e düştüm göbüşümde var bu ne ya 😅😅
Hande1998 Walla bende bugün tam 13 haftalık oldum gecen hafta72kiloydum ikinci gebelik bu arada hamile olmadan önce 65 di 6 kilo aldım 😀 daha da alırım bu gidişle
seydosbas Ben 48.5 kg ile hamile kaldım şuan 53üm. Her geçen saniye biraz daha almış olabilirim 😂 sonumu merak ediyorum 🥺🥺🥺🥺 16. Haftadayım
seydosbas Sumeyraklc bende öyle diyordum burda anneler almadım yazmışlar dedim bi bana mı bu kilolar😂😂
N_A_Z_L_I_M 19+4 günlük olduk 3.bebegime hamileyim 82 kilo ile hamile kaldım bugün tartıldım 79 kiloyum bende anlamadım
DemirleHayat seydosbas kilon düşük ama. Ekim 75 mesela zaten kilom var almam gereken kilo toleransı az o yüzden başkasıyla kiyaslayip üzülme🥰 tadını çıkar