Merhaba arkadaşlar Doğum parasını alabilmemiz için son bir yılda 90 gün prim yatması lazım. Özel okulda çalıştığım İçin pandemiden beri işsizlik yatıyor bana sigorta primim dolmamış oluyor haliyle Doğum Nisa’n sonu okul açılsa bile 90 gün dolmuyor bu konuda ne düşünüyorsunuz var mı benim gibi