Anne03433 Merhaba arkadaşlar 36 - 37. haftada bebeğinizin kilosu nekadardı? İki tane doktora gidiyorum hangisine randevu alabilirsem ve doktorun biri kafası baya büyük diyor. Diğer doktor herşeyi gayet normal diyor. Anlamadım bişey..
Birmelekannesi27 Anne03433 37. haftanin icindeyiz Dün gittim Doktora 2880 Gram dedi Sanki az gibi geldi ama saglikli olsun yeter ☺️
Doruktoprak 37+3teyiz 3100 civarında dedi ilaç kullanıyorum o Biraz yavaşlatmış kilo alımını sancılarım oluyor diye 5 gündür adalat kullanıyorum 5 günde 100 gr kadar anca almış ama sıkıntı yok dedi