Busra9290 ben spinal sezeryan oldum ilk gebeligimde. İğneyi hiç hissetmedim. Anestezi doktoru benimle sohbet ederken birazdan baslayacklar diyordu ki bebeğim doğdu. Doğumdan sonrada ilk ayağa kalkmada biraz ağrım oldu ama ağrı kesiciler iyi geldi. Doğum şekli ne olursa olsun illa bir miktar acı olacak mecbur. Bol bol yürüdüm ağrım olsada . Doktorum bir fitil şeklinde ağrı kesici vermişti oda çok iyi gelmişti evde kullandım . Herkesin bünyesi bir değil zor geçende vardır mutlaka benimde zor mu geçecek diye hiç düşünme. Hiç canını sıkma bol bol dua et hayırlısıyla yavruna kavuş inşallah