kbraunall 6+4 hamileyim ve doktorum kan sulandırıcı hap verdi kullanmam için kullanan var mı fikir verir misiniz
Haticekckylmz kbraunall iki dusugum oldu oncesinde o sebeple dr verdi 2.kurtajin sonrasinda hap olarak 2ay kullandim 3.ay gebe kalmistim 28haftadayim hala devam ediyorum 3ayda kan sulandirici igne kullanmistim
fatos2404 kbraunall canım bende kullanıyorum onu sağlıklı bir insan bile günde bi tane kullanması lazım, tabi kanı çok sulu olanlar hariç
mavimm Pıhtılaşma sorununuz mu var acaba benim tek bildiğim o bir düşük yaptım o yüzden verdi şuan kullanıyorum
kbraunall Haticekckylmz çok korktum kullanmak istemedim bi yandan da tansiyon hapı içiyorum ikisi bebeğe zarar vericek diye korkarak içiyorum
Nihalee kbraunall benim de daha önce bir düşük oldu o yüzden bazı testler yaptırmıştık onun sonucuna göre doktor doğuma kadar kan sulandırıcı iğne kullanmamı söyledi. Sizin durumunuzu bilemiyorum ama doktora danışmakta fayda var
Haticekckylmz kbraunall kan sulandiricinin korkulcak yani yok canim aksine bebegin sagligi icin aksatma derim gecmis olsun RABBIM saglicakla kucagina almayi nasip etsin
svmeybgl kbraunall bende kullanıyorum aile geçmişimde pıhtılaşma sorunu olduğu için tedbir amaçlı verdi . Bende titreme filan yapmıyor☺ Aklın kalmasın bir zararı yok
kbraunall SedaOzbier benden başka kullanan var mı acaba neden kullanılır merak ettiğim için danışmak istediğim için sormak istedim sadece bunda artniyet aramasak birbirimize bunları sormıycaz da ne sorucaz
kbraunall mavimm böbrek rahatsızlığım var canım ondan önceden kullanıyordum zaten anan hamilelikte kullanıldığını bilmiyodum