BAS123 berry123 32.haftanda doktordan çalışır yada çalışamaz raporu alıp kurumuna veriyorsun muhasebecide sisteme işliyor canım
ogretmmenanne berry123 32. Haftanın başladığı gün Kadın doğum doktorunda çalışabilir alıyorsun ve kurumuna veriyorsun geçen hafta aldım pandemi falan demediler verdiler
btlslymn berry123 iki hafta önce aldım.Hastaneden çalışamaz raporu aldım.Dilekçem ve raporu kuruma ilettim ve ayrıldım
berry123 BAS123 Doktorum farklı ve raporu da başka hastaneden alıcam sorun oluyor mu Pandemi sürecinde olduğumuz için ben 37.Haftaya kadar çalışabilir raporu almak istiyorum sorun olur muki!?
sumeyrademir berry123 benim de doktorum farklı raporu farklı hastaneden bir doktordan aldım iki gün önce herhangi bir sıkıntı çıkmadı
Crnce Ben geçen hafta kçö ile çalışmama rağmen çalışabilir raporu aldım doktorum direk sgk sistemine işledim yinede belgeyi işyerime verdim
Crnce Brcm02 çalışabilir aldığım için kçö devam ediyor iZne ayrıldığımda kesilecek son bir yıl içinde 90 gün sgk yattıysa iznin sonunda doğum parasını alabilirsiniz. Yani kçö çalışanları doğum iznine ayrılıp doğum parası alabiliyorlar çok araştırdım 🥰
BuketSoner 32.hafta raporu kişiye bağlı anne bn o hakkımı doğumdan sonra bebeğimle kullanmak istiyorum derse 36,37gibi alabiliyor yada ağır işte çalışıyorum izne çıkmak istiyorum derse 32.baslatabiliyor
BuketSoner Doğum doktoruna gidince o vericek zaten senin extra birşey yapman gerekmiyor raporu alınca işyerine teslim ediyorsun bu kadar
Simge16 Crnce bunu duyduğuma çok sevindim tam 90 günlük sigortam var onun öncesinde beni 3 ay ücretsiz izinde gösterdiler şimdide kısa çalışma ödeneğine başvuruldu yine sigorta yatmıyor bir problem çıkmaz umarım diyordum bu yorumu görünce sevindim🙏🏻
Crnce Simge16 şunu da söyliyim bebeğin doğduğu tarihten geriye doğru bir yıl içinde 90 gün olması gerekiyor umarım tutuyordur🙏