Buse_12 Merhaba kızlar hamileliğin ilk haftasındayim ve kendimi çok yorgun hissediyorum bide bı çok yemekten tiksiniyorum.Sizin ilk aylarda nasıldı biraz bilgi verir misiniz
Mervensn1 Buse_12 sürekli uyku halimdeydim midem çok bulanırdı resmen hiçbir şey yemiyordum en son ilaç istedim doktordan onunla rahatlamıştım sonra sonra geçti normale dönmüştüm🌸