Merhaba kızlar.. Adetim iki gün gecikince yani 4+2 de kan testi yaptırdım değerim 1785,9 çıktı. Tam 5+0 da doktora gittim ultrasonla baktı gebelik kesesi oluşmuş 7 mm dedi ama 4 haftalık gözüküyor dedi beta testi istedim yapmadı keseyi gördük teste gerek yok şu an için sağlıklı görünüyor ve 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi. Şimdi benim aklıma takılan tekrar kan testi yapmalı mıydı ve sizce kese mm nasıl bir de 2 hafta sonra gel demesi uzun bir süre değil mi tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi acaba ?