OzgeSahin2 Papatya0605 Hickiriktir seyirme degil de damat atar gibi oluyo 😍 ama daha belirgin 3 sn araliklarla falan
Papatya0605 OzgeSahin2 evet tam olarak böyle neden hıçkırık tutuyor ki anne karnında büyüyor o yüzden mi 😍😍😍😍
OzgeSahin2 Papatya0605 Cigerleri gelisiyormus hickirdikca.Bide anne karnindaki amnion sivisindan yutunca hickirirmis cok tatlilar ya bunu yazarken hickiriyor suan😍icim eriyooo Allahim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin
Papatya0605 OzgeSahin2 ayy bende bunu okurken gülümsedim çok tatlılar ya biri 3 yaşında yanımda uyuyor biri karnımda hıçkırık tutuyor rabbim isteyen herkese nasip etsin🙏🏻❤️🌺