Arkadaşlar pesser halka taktırıp ağrı yaşayan yada gebeliğini devam ettirebilen var mı
Seher0671 benim ki halka değil normal serklaj var neden direk halka peki
Ne olduğunu bilmiyorum üste kalsın diye yazıyorum umarım bilen biri bilgilendirir