Tugbaaa Korkma canım tabi dursa daha iyi ama bende ilk gebeliğimde 8. Ay Doğum yaptım 2 küsürlü birşeydi kilosu 47 cm küçüktü ama çabuçak büyüdü şimdi 11 yaşında zayıflatmaya çalışıyoruz 39 numara ayakkabı giyiyor sağlıkla doğsun önemli olan üzülme hiç