Aybey ben ilk oğlumda baby2go nun sallanan beşiğinden almıştım 6 aya kadar kullandım geceleri hep düşük seviyede sallandı oglusum bu yüzden güzel uyudu bende rahat ettim ara ara uyandı emmek için onun dışında gayet düzenliydi uykusu. 6 aydan sonra kaldırdım park beşik kurdum onda da gayet güzel uyudu önce ayağımda sallardim uyuyunca park besigine koyardım hiç sıkıntı yaşamadım yani uykusu güzeldi bazıları sürekli sallama alışır diyordu ama hiç öyle olmadı. Şimdi ikinciye hamileyim yine aynı beşiğini kurucam 6 ay sonra park yatağa geçeriz inşallah bu da abisi gibi huylu olur üzmez annesini 🤲🏻😍