glyanki Merhabalar mide ameliyatı olup, şu an hamile olanlar var mı? Hamileliğiniz nasıl geçti? Kaç aylık opluyken hamile kaldınız? Neler yiyorsunuz?
Buseyvz glyanki ben varım canım 20 ay sonra falan hamile kaldım, hamileliğim çok çok rahat geçiyor 33. Haftadayım artık ağırlaştım ağrılarım başladı ama öncesinde hamile olduğumu bile anlamadım. Bir kısıtlama yok her şeyi yiyorum 🤗
Yunusemreninannesi glyanki bende varim canim tup mide hamilesi :) cok guzel gecti bizde bugun 35ci haftaya gircez insallah hersey yolunda bende 2 senem dolunca gebe kaldim ondan oncesinde 2 kere gebelik yasadim dusukle sonuclandi vitaminlerim kandegerlerim cok dusuktu saglikli gebelik olmadi tabi bunyeden bunyeye degisir herkez ayni olmaz
glyanki Buseyvz Ahh ne güzel 😊 bende nisan 2018 de tüp mide ameliyatı olmuştum 65 kg vermiştim. Hala az az sık sık yiyorum. Çok su tüketemiyorum ameliyattan sonra hiç tüketemedim. Kilo alıp verememekten de korkuyorum açıkcası. İnşallah ger şey yolunda gider hepimiz için
glyanki Yunusemreninannesi benim de ameliyat sonrası her şeyim çok güzeldi ama vitaminler hamilelikle birlikte çok düştü 🙈
Yunusemreninannesi glyanki bisey olmaz Allahin izniyle benimde vitaminlerim dusuk cikiyo ama saglik olarak bebegimde bende cok iyiyiz cok sukur
Aynrgkagc Bende ameliyat olali 5 bitti 6.seneme girdim simdilik bir problemim yok 25 haftalığım sanirim 5 kilo almışimdır doktora yarın gidicem sadece kansızlık ve vitamin eksikliği cekiyorum