Selamın aleyküm kızlar öncelikle Rabbim bebeğini bekleyenleri kavuştursun sağlıkla evlat isteyenlere evlat nasip etsin size ben bol bol dua ettim 🙏 Baştan söyleyim hikayem uzun olacak ben çok severdim uzun hikayeleri ☺️ Ve 2. Doğumum 2. Oğluşum ☺️ Evet 39+6 oldum ama ne nişan ne su ne sancım vardı bugüne kontrol vermişti doktorum gittik alttan muayne etti az açıklıgım var dedi sancılarını bekleyelim dedi, bende beklemek istemiyorum bugün yatışım yapılsın haftamda doldu zaten dedim, suniyi kaldırabilecekmisin dedi, büyük oğlumuda suni sancıyla doğum yaptım dayanırım dedim ☺️ Yatışımı verdi bugün, gittik işlemleri hallettik saat 10 buçuk civarı falan bu aradabüyük oğlumla vedalaşırken bir tek çok ağladım, doğumhaneye gittim direk üstümü değişip önlük giydim alttan muayne lavman vs yapıldı ben çok rahatım tabi korkmak yerine başıma gelecekleri az çok biliyorum ebelerim çok iyi çok tatlı kızlardı Allah onlardan razı olsun çok destek oldular bana ☺️ Maşallah keşke bütün hastalar senin gibi olsa diyip durdular 😁 her neyse doktorum geldi dogumhaneye gel önce bi alttan muayneyle sancını tetikleyelim belki suniye gerek kalmaz dedi ve elini soktu bebek kanalda baya dedi ve o alt muayneden sonra kendi sancılarım başladı dakika tuttum 2 dakikada bir gelip 1 dakika sürüyordu, odana git 1 saat durabilirsin hafif atıştırabilirsin dedi ve odama gittim 1 saat sancılarımı öyle karşıladım ama hiç dahanılmayacak gibi değil güzel idare ettim 1 saat doldu dogumhaneye gittik geri saat 12 oldu bu arada tekrar muayne ettiler açıklık ilerliyo dediler doktorum çubukla suyumu patlattı komple değil ama deldi galiba kaka yapmışmı bebek diye oh dedim bu sancıyla böyle açıklık gidiyosa hızlı bitecek inşallah dedim 😁 azıcık suni sancı takviyesi verdiler nstden kaldırmadılar o yuzden sancılarım sıklaştı ama yatarak idare edebiliyorum hala saat 1 oldu 2 oldu derken başladım beni nst den kaldırın diye artık yatacak gücüm kalmadı yatarak idare edemiyordum, yere çömeldim bacaklarımı açıp yavaştan ıkınma isteğim geliyordu ebelerim birazcık daha var ıkınma yırtılma olmasın dediler dayandıgım kadar dayandım ama geliyo tutamıyorum dedim damla damla kan geldi ve hemen çatala gittim koşa koşa 😂 doktorumda hemen geldi ıkın dediler ıkındım dinlen dediler dinlendim sancı geldikçe ıkındım dinlenme gelince dinlendim ve son bir kez o kadar çok kuvvetli ıkındımki kafası çıktı miniğimin ve gerisi çorap söküğü gibi geldi son kezde plasentam için ıkındım oda çıktı, bu son acım sandım ama kanamam durmadı çok gelmeye başlamış ebe karnımın üstünden rahmimi tutp bastıra bastıra masaj yaptı bi yandan dikildim bi yandan tampon yapılıyo dikme hariç her şeyi hissettim inlemem bitmedi yarım saatte öyle sürdü 4 de odama gittim 5 saatte bitti bugün doğumum çok şükür büyük oğlumunki gibi uzun sürmedi ben yarın gelir diye bekliyordum 😅 çok şükür buda bitti oğluşumda bende iyiyiz yanımda şu an sabah olsun evimize gidelim diye bakıyorum ☺️ Maşallah emmesi falan iyi ❤️
SABİTLERMİSİNİZ 📌🙂