Huris53 Doğum yaparken uzun elbise tarzında olan elbiselerle mi doğuma gidiyolar, öyle bisey almak gerekli mi yoksa hastane önlüğü mu giydiriyolar
aeh Özelde yaptım, hastane önlüğü vermişlerdi yatış yapınca doğuma onla girdim. Devlette bi arkadaşım doğum yapmış kendi kıyafetleriyle yaptırmışlar ama 5 sene olmuştur şuan nasıl yapıyorlar bilmiyorum
Beyzan Huris53 önlük giyiliyor hastane önlüğü streil olduğu için. Doğum başladığı anlaşılınca anneye önlük giydirilip damar yolu açılıyor sonrası Allah a emanetiz 😌
Elifsu63 Beyzan bana giydirmediler sade picamam indirsim tunik vardi acelden acilmam 9 olmistu hastaneye gitiyimde
Huris53 Mirayse1 ilk doğum olucak hiç bisey bilmediğim için büyükler de elbise al alttan açılmaya bakacaklar devamlı eşofman indirip kaldiramazsin diyolar diye sormak istedim😀
Tugceery Huris53 hastane önlüğü giydiriyorlar tıpkı sezeryana hazırlar gibi hazırlıyorlar normal doğuma olurda bir komplikasyon gelişirde acil sezeryan gerekirse vakit kaybı olmasın diye
Elifsu63 Huris53 hasta onlugu dogumdan cikinca keni getirdigin elbiseyi giyersin be kendim acilmam 9 plmistu doktor dedi alt kismi indir ywterli artik bebeyin basi gelmis picamami indirdim ustunde tunuk vardi oluk giydirmediler acelden
Beyzan Elifsu63 sizinki baya acil olmuş ama olsun ne güzel açılmaniz kendiliğinden ilerlemiş darısı doğum yapacak tüm kadınların başına inşallah 😍
Duygusuz Huris53 hastane önlüğü giydiriyorlar ama onlardan bir tane alsanız iyi olur dogumdan sonra sık sık kontrole geliyorlar iyi oluyor boydan gecelik ler bir takım pijamayla gecelik yeterli olur
Huris53 Duygusuz aldım bende anneme uyarak ama gerekli mi gereksiz mi merak ettim açıkçası onun için sormak istedim😀