Limonunannesi Kızlar bugün kontrole gittim bebeğimin böbreklerinde hafif genişleme varmış doktor çok önemli değil ama takip edilmesi gerek dedi aynı durumu yaşayan var mı çok korkuyorum bebeğim için
Haticeyildiz Limonunannesi bende yasadim o durumu ama cok sukur gecti korkulucak bisey yok diyosa basit biseydir her kontrole gittigimde takibini yaptilar duzeldi simdi erkek mi bebegin
Sonay Limonunannesi benim oğlumda vardı bnada doktor korkulacak bişey yok doğumdan sonra düzelir dedi ve oyle oldu çok şükür şuan oğlum 3 yasında . Doğumdan 2 gun sonra kontrole götürdüm bişeyi yoktu umarım Sizinde oyle olur kafaya takılcam bişey değil ☺
Haticeyildiz Limonunannesi erkek bebeklerde cok fazla goruluyomus anne karninda geciyo gecmezsede dogunca geciyo
Limonunannesi Haticeyildiz de Haticeyildiz detaylı usg de birşey çıkmadı herşeyi doğal gözüküyor sonucu yarın doktoruma göstericem
Sonay Limonunannesi oyle olur inş benimde ilk gebeliğimde Öyleydim doktor bana oyle bişey dediğinde eve nasıl gittiğimi bile hatırlamıyorum çok takmıştım kafama ama araştırdık falan erkek çocuklarında olabiliyormuş geçici bi durum olur inş Rabbim dermansız dert vermesin
Haticeyildiz Limonunannesi korkulucak bisey yoktur oyle olsa farkli testler isterlerdi gercekten merak etme erkek bebeklerin yuzde doksaninda bu oluyomus ya anne karninda yada dogunca geciyo bak cok sukur benimki duzeldi seninkide duzelir 🤗