Benim bebeğim kız kusmam sıfırdı sürekli tatlı çekiyo canım kilo almadım daha ve erkek belirteleri olarak sayılan herşeyi de yaşıyorum göğüs ucu kararması göbek tüylenmesi hepsini ama bu insanlara göre değiştiği için ben inanmıyorum bu belirti denilen zırvalara 😅😅