Kızlar 12 haftalıkken doktor bebeğim için %90 erkek demişti ve doktoru bana tavsiye edenler Doktorumun cinsiyet konusunda hiç yanılmadığını ve eğer emin değilse tahminde bulunmadıklarını söylediler. Ama ben gebeliğimi öğrendiğimden beri kız olacağını hissediyordum. Bugün 14 haftalık oldum ve bebeğimi görmeye gittim. Doktora siz erkek dediniz ama ben hala kız olduğunu düşünüyorum dedim ve evet bebeğin %100 kız yanılma payı bırakmıştım ama dedi 😍 Rabbim gönlümüze göre verdi şükürler olsun 🤲🏻 sağlıkla kucağımıza almayı da nasip etsin 🙏 Allahım sizlerin de gönlüne göre versin 💕💕