Asyaaktug evet daha etkili, en son doktorum pcolularda bu daha etkili diye vermişti banada.
2 kere kullandım klomen ve hem duygularımı çok yıprattı hemde ikisinde de kist yaptı ne adet olabildim ne o ay yumurtlama görebildim.
Sonra doktor femara başladı ilk iki ay yumurtlama günlerim değerlendiremedim ama yumurtlama gördüm düzenli regl oldum. 3. Ay kullandığımda yumurtlama günümü değerlendirebildim ve hamile kaldım.Tiroitlermden dolayı düşük yaptım. Şimdi yine femara kullanıyorum yumurtlama yine yakaladım iğnesiz de çatlıyor şükür 🙏