31 haftalık hamileyim geçen gün bende bununla alakalı bir post acmıştım gerçekden çok kötü bir durum aynı sıkıntı bende de var çünkü😔 büyüdü şişti iyice o kadar ağrı yapıyor ki anlatamam siyah zeytin koydum biraz rahatlattı o sanırsam doktorum da bi fitil verdi suan çok ağrısı yok ama. Hala büyük arada kann da çıkıyor kanayınca rahatlıyormuş bu