Kızlar gititğim hastanede iki kişilik odaya 3600 diyorlar. Özel oda olursa 9000. Bu kadar para vermek istemediğim için iki kişilik tercih edeceğim ama refakatçi olarak eşimi istiyorum. Acaba mümkün olur mu? Yasak falan derler mi? Ben annemin kalmasını istemiyorum illa bayan olsun diye diretirler mi acaba