Bütün Hamile arkadaşlar kendinizin farkına varın ne kadar şanslı olduğunuzu görün Allahın mucizesini görün.Normal insanlar için hamilelik sıradan birşey normal bir süreç.Ama olmayınca o kadar zorki o tüp bebek merkezlerini görmeniz lazım o kadar çaresiz insanlar varki.Tıpkı benim gibi.Bazen paranın geçmediği yerler oluyor.Olmayınca olmuyor işte . Şimdi sizden ricam önce kendinizi şükür edip🙏 sonra benim için içtenlikle dua eder misiniz 😭çok çaresizim😭