Hllgl Tüp bebek tedavisi ile pozitif gebelik elde ettim transferden once progesterone başlamıştım 10.haftaya kadar devam edicekmişim. Düşük ve kimyasal gebelikten de aşırı korkuyorum bunu kullanınca düşük olmuyor mu? böyle 10.haftaya kadar kullanan var mı