19231923 25 günlük bebeğim var 2 gündür diğer günlere göre daha sık kusması var azda olsa emse kusuyor ne yapmam lazım ?? Ve neden olur bu kusma bazen 2-3 kez üst üste kusuyır 😭
Gizoos 19231923 canım doktoruna danışman lazım bildiğim kadarıyla reflüden dolayı kusuyorlar diye biliyorum
Glsmmm88 19231923 canım benim kızım öyleydi reflü vardi biraz başını daha yüksekte kalacak şekilde yatır bazen fazla gelen sütü de kusabiliyorlar sorun olacağını zannetmiyorum
Gizoos Gizoos https://imgyukle.com/i/HatC5Y https://imgyukle.com/i/Hat5rx https://imgyukle.com/i/HatSD0 https://imgyukle.com/i/HatQqP https://imgyukle.com/i/Hatr0q canım elif pınar çakırın kitabından bunla ilgili bölümleri geçen kuzenime atmıştım burdan sanada yolluyor bir oku istersen ( çocuk doktoru)
Burcinisp88 DenizGzm annem hep süt yaramış der çökelek gibi olunca. Benim kızım emdikten bir süre sonra fazlasını kusardı. Acayip tombişlemiş idi. Ne varsa eskiler de var 😀
Burcinisp88 19231923 yok kötü bir sey değil. Emdiği süt midede fermente oluyor. Peynirleşiyor. O sütün yaradığını gösterir. Korkulacak bir şey değil
Burcinisp88 DenizGzm normal normal. Fazlasını çıkarıyordur. Benim kızım bi kusardı omuzlarımızdan yere şakur şukur akardı. 1 yaşına yaklaşmaya yakın süt kusmaları bitti. Asla reflüsü falan yoktu. Hemen kötü düşünüp korkmayalım. Kilo almada sorun yoksa sıkıntı yok demektir. 😊
oglumgeliyyor2 1 ayın sonunda alması gereken kiloyu alırsa endişe etme benim oğlumda reflülüydü aşırı kusuyordu, günde sayısız kez hem o hem ben hem yanımızda yardımcı olanlar üst değiştiriyorduk ama ek gıdaya geçtikten sonra düzeldi katı yiyecekler iyi geldi
DenizGzm Burcinisp88 kilosunda bi sıkıntı yok çok şükür ama bazen bizlerin bile midesi ekşidiği zaman böyle ağzımız yüzümüz ekşir ya hani benim kızda sanki öyle yapıyor yüzünü ağzını uyku sırasında sanki rahatsız olduğu bişey var gibi acaba reflü olabilir mi diye düşündüm
Burcinisp88 DenizGzm yani sonuçta o ağızlarına gelen şey yüzünü eksitir diye düşünüyorum. Eğer huysuzluk etmiyorsa reflü değildir. Reflüsü olan bebekler sıkıntılı olurlarmış, ağlar ve huysuzlanırlarmış. Arkadasım öyle demiş idi.