Kızlar bursadan yazıyorum biraz dertlesmek ve akıl almak için yazıyorum benim eşim bursada özel hastanede çalışıyor 3 aydır da ordaki doktora kontrole gidiyorum doktorumu da çok seviyorum ama biz daha yeni dogum paketi sorduk 7.500 tl fiyat vermişler eşime indirim de yokmuş taksitle odenirse 8 kusur oluşmuş bu ücret eşin de özel saglik sigortasi yaptıralım doğumu karsilayanlardan dedi ama benim hastanenin sonradan yapılan paketleri kapsamıyormuş başka hastaneler kapsıyor onların ki de 4 kusur 5 falan buluyor paketi içinde bazı testler ve 8 muayene 8 kontrol var eşin de 2 gündür napcaz düşündüm mu benim bunu tek seferde vericek gücüm yok falan diye beni sıkıştırıyor bende ne yapicagimi şaşırdım ki bu benim 2. Doktorum ilk doktorum klinikteydi ve mide bulantılarımada bisey vermiyordu buyuzden de degistirdim ve şimdiki doktorumu ben eskiden beri tanıyorum oyuzden sectim ve hastaneliktim eşim randevu almıştı buna gidersin artık demişti simde de keşke ilk randevuyu almadan önce sorsaydım ücretleri diyor şimdi kızlar 3 ay dır bu doktora gidiyorum başka doktor bulmak adapte olmak yormicakmi bana akıl verin napayim