Birileri Busralinasayiner doktorun verirse kesinlikle al yoksa insanın psikolojisi kaldırmıyor her gün zehir gibi geçiyor. inşallah kısa zamanda iyi olursun 🙏
Busralinasayiner Birileri doktoruma yazacağım sabah hemen ne derse hemen onu uygulamaya başlayacağım 😢 çekilmiyor gerçekten çekilmiyor
ebrarecem 10 dan fazla kilo vermiştim ilk kızımda serum iğne ilaç bitkisel şeyler fayda etmiyordu korkma bebeğin etkilenmiyor. Az bile yesen kussan bebeğe fayda sağlıyor. Zamanla yemen içmen düzelir.
Busralinasayiner ebrarecem galiba benim de geçmeyecek ☺️ Sadece kendim çok ama çok halsiz kalıyorum bide kusmam da da kendimden geçiyorum en sıkıntı çektiğim olay o ondan dolayı yememeyi tercih ediyorum 😢
Birileri Busralinasayiner çok haklısın inşallah iyi olacaksın güzel şeyler düşünmeye çalış annelik kolay değilmiş başlangıçta öğrenenlerdeniz
Raymalifalitiko Busralinasayiner bende 14 haftaligim 6 kilo verdim.. senin gibiydim aynı geçti yavas yavas sadece sabahları bulantim oluyor artık aksam yiyebiliyorum. Cinsiyetinizi öğrendiniz mi ?
Busralinasayiner Raymalifalitiko yaaa bende şimdi onu diyecektim ☺️ Ben daha öğrenmedim ama bir tane kızım var hiç bulantı olmadı o kadar rahat geçmişti ki 9 ay boyunca hiç anlamadım . Mide bulantısı çekenin kızı oluyor diyorlar acaba doğru mu 😀
Raymalifalitiko Busralinasayiner Benim ilk oğlumda sadece sabah bulantim vardi bu cok ağır geçiyor iki hamilelik arasında fark var yediklerimde de öyle tatlı yiyemiyorum mesela normalde tatlı delisiyim ama yine oglum olacak. Belirtiler değişse de cinsiyeti aynı benimkinin
Sibelezgi Busralinasayiner canim ben 50 kiloyla hamile kaldim ogrendim 1 ayda 4 kilo verdim.bulanti hapina basladik yemek yemem duzeldi 30 haftalik oldum 52 kiloyum aliyorsun yani uzulme ilac verir doktorun insallah sonuc alirsin
Busralinasayiner Sibelezgi çok teşekkür ederim ☺️ Geçer elbet sizin bebeğin cinsiyeti ne mesela ☺️ Bana diyorlar miden bulanıyorsa kızdır diye
Sibelezgi Senayyalcin bende 30 oldum 1 tane iciyorum geceleri banada yetiyo ama sanirim doguma kadar iccez 😆
2prensannesl Selenbale13 şuan yok ama ilk zamanlar hem kum hem enfeksiyon hem aşırı mide bulantısından düşük tehlikem vardı resmen sancilaniyordum birșey olacak diye korkuyordum ama çok şükür geldik 27. Haftaya 🤲