MeryemAsln 18+6 yım. Kalçamın üzerine sert bir şekilde düştüm Ama ağrım veya kanamam olmadı çok şükür Daha önce düşme yaşayan oldu mu bir şey olur mu acaba içim rahat değil 😏
Cramel MeryemAsln ben düştüm ama kalçamın üstüne değil dizlerimin üstüne çok kötü kapaklandım ama çok şükür bişey olmadı. Doktorunuza bi danışın bence inşallah bişey olmamıştır
betbebe MeryemAsln öncelikle geçmiş olsun ben de ilk haftalarimda merdivenden kayarak düştüm ve kalçamı kafamı belimi çok kötü vurdum baş ağrım azalınca doktora gittik çok şükür bebeğime bir şey olmadı.
bebeklerim2 MeryemAsln ağınız kanamanız yoksa sıkıntı olmaz ben 34 haftalık falandı düştüm baya sert bür şekilde bir şey olmadı çok şükür
ceycey123 23.haftamda merdivenlerden yuvarlandim cok kortum dizlerim elerim yaralandi umursamadim acile koştum bebegim için çok şükür hicbisey olmadi şuan 33+5 çok sağlıklı
MeryemAsln @ceycey123 insan kendini unutuyor gerçekten Çok sevindim bebeğinizin iyi olmasına, yorumlarınız da Dr Kağan Kocatepe’nin YouTube videosu da moral oldu Allah razı olsun 🙏🏼 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❣️
ceycey123 MeryemAsln amin allah razi olsun hic korkmaniza gerek yok hiç bisey olmaz allahin izniyle stres olunca kasilmalarda oluyormuş aman dikkat edin saglikla alin kucağiniza 👼🌷
MeryemAsln @betbebe çok şükür 🙏🏼 Allah razı olsun gerçekten içim rahatladı bir nebze olsun 🙏🏼 Hepimiz sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım inşallah
MeryemAsln @bebeklerim2 çok sevindim bir şey olmamasına, çok geçmiş olsun Allahım koruyor demek ki onları Ağrım kanamam yok şuan için gözlemliyorum 🙏🏼 Yorumunuz için de çok teşekkürler
Gzdsrm Canim 25-26hafta civariydi banyoda ayagim kaydi dustum bende popo ustu oturdum cok sukur bisey olmadi ama dikkat et kendine biraz agrin sizin kanaman falan olur hemen doktora basvur derim
MeryemAsln @Gzdsrm Maalesef bir çok annemizin başına gelmiş Çok geçmiş olsun Rabbim hepimizin bebeklerine sağlık sıhhat versin inşallah 🙏🏼 Bir sıkıntı sezersem hemen gideceğim şuan için yok çok şükür , çok endişelenmiştim gönlüm rahatladı sayenizde
Gzdsrm MeryemAsln amin canim benim sapa saglam saglikli kucaklarimiza aliriz ins. Oluyo iste insanlik hali rabbim koruyo onlari melek onlar 😍😘