Arkadaşlar iki sene önce kızıma da hamile olduğumu aynı gün öğrenmiş kese içinde aynı gün muyane olmuştum onun kesesi daha büyüktü belirgindi kendi dokrorum o an olmadığı için acilde nöbetçi doktora göründüm haftaya gidicem kendi doktoruma keseyi vajinal yoldan 4+3 de gördü doktor ama bana hani çok küçük geldi tereddüt ettim böyle minicik kese gören oldu mu acaba
https://imgyukle.com/i/HaSDay