sntn Merhaba kızlar lansinoh göğüs kremi alacağım ama krem olacak bir kal tane var hangisini almam gerekiyor birde aralarında ki farklar neler bilgisi olan paylaşabilir mi acaba
Cansu101706 sntn lansinoh temiz içerikli ürünler arasında değil içeriğindeki lanolin bebeğe zararlıymış
Busbushatun sntn lansinoh cok ise yarramisti bende ama bebek icin iceriginin iyi olmadigini okuyunca birakmistim, earth mama var temiz ve guzl bi urun ona bakabilitsiniz ayva cdkirdekleri suda bekletip jolemsi kivama gelince onu surebilirsiniz,
Pamugunannesi1 sntn Eltim de bana onu önerdi kendi hamileliğinde kullanmış hemen geçiriyormuş göğüsümden silmene gerek yok çocuğa bir zarar vermiyor dedi trendyolda baktım mor dış kabı güzelde yorumları vardı ama bilmiyorum gene bir araştırma içine giricem
Melolisa Lanolinli olması gerek göğüs ucu yumuşatma için. 10 ml ve 40 ml iki boyu var bir de Doğumdan sonra benim doktorum bebeğin emerken ağzı hem pamucak olmasın hem de göğsüm yara olmasın diye medikal bir pomad vermişti. Ben kullanamadım bebeğim küözde olduğu için ama silmeden kullanılan bir kremdi doktoruna da danışmalısın. Lansinohunki de silmeden kullanılan bir kremdi
sntn Busbushatun zaten silerek kullanacağım için benim tenim çok hassas şimdiden başladı yara olmayı en memnun kalınan da lansinoh olduğu için
Mervee26 sntn 29 haftalık hamileyim ben de. Dün kullanmaya başladım hemen yumuşattı göğüs uçlarımı. Hatta kabuklanma vardı uçlarda hepsi koptu acımadan. İyi gelecek gibi şimdiden
sntn Mervee26 link verebilir misiniz koyu mor açık mor felan var hangisini almak gerekiyor yada fotoğraf atabilir misiniz
minnie123 sntn krem kullanmayı düşünmüyorum ne kadar iyi yorumlar görsemde hiçbir kremin içeriği %100 temiz değildir. Onun yerine ebebekten gümüş kapak aldım onu kullanmaya başladım bile en sağlıklısı
sntn minnie123 gümüş kapakta aldım ama benim tenim çok hassas en ufak bir şeyde yara oluyor hatta şimdiden yara olmaya başladı ben kendimi sağlama alayım da sonra yaradan dolayı emzirememekten korkuyorum çünkü
Mervee26 sntn https://hizliresim.com/uQklPj bende bu var ilk kullanımda memnun kaldım. İnşallah doğum sonrası da işe yaradı derim
ssuleeyuce sntn ben o kremide aldim sabahlari kremi suruyorum zaten koyu merhem gibi kurumasin uc nemli kalsin diye aksam yatarkende silverette kapaklari koyuyorum gogsume 2 hafta var dogumuma basladim simdiden yara olmasin diye.
Melolisa sntn sanırım tasarım değişmiş eskiden açık renkli olan şimdi koyu renkli tasarım ambalaj olmuş. Bence farkı yok diye ben öylesine söyledim koyu renkli geldi. Bir de siz yazdıktan sonra balm varmış tüp şeklinde değil de tabaklı gibi. Onu ilk defa bugün gördüm. O balmı kullanan arkadaşlar varsa ben de merak ettim şu an. Neden tercih ettiler? Ve memnunlar mı?
ssuleeyuce sntn gogus ucu kremi diye yaziyor uzerinde onu almaniz yeterli ama tabi bakalim iyi gelcekmi bebis olunca gorcez. Ben oglumda ilk basalrda cok zorlanmistim cok yara olmustu sonra emmedi zaten
DamLaKRNZ bnce hic krem vs kullanmayin her emzirmeden once gazlı bez yardimiyla karbonatli suyla silin hem yara olmaz hem bebekte pamukçuk olmaz. Kesin tecrube ne kremler kullandim hic faydasi olmadi cnku