Merhaba
38+2 haftamdayım ilk bebeğim 7 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum. 1 ay sonra kan tahlili yağtırdım kan pıhtılaşması çıktı. 2 ay sonra gene hamile kadım ve kalp atışını duyduğumuz bu ana kadar oksapar kan sulandırıcı iğne vuruluyorum hergün. Doğumum yaklaştı ve normal doğum olarak ilerliyor. Ama doktorum haftaya iğneyi bırakabiliriz dedi ve ben tedirgin oldum. İğne kullanıpta normal doğum yapan varmı ve iğneyi bırakan varmı yardımcı olursanız çok sevinirim.