Nefesisra Kızlar aşırı derecede canım dondurma istiyo biliyorum hava soğuk bebeğe zararı olurmu sizce yiyebilirmiyim
Melike0642 Nefesisra Dondurmanın bebeğe bı zararı yok diye biliyorum geçen bende yedim bı zararını görmedim
Mirayse1 Nefesisra katkı maddeleri haricinde bir zararı olmaz bende yedim gecen gün cok cnm cekti ama genelde mado tarzı yerden yemeyi tercih ediyorum
Nefesisra ftmlgz benimde aşırı canım istiyo ama böyle iki üç kaşık tatmin etmedi kutuya dalıp dalıp yemek istiyorum 😊🙈👶🤰
Nefesisra busracekerr evet araştırdım öyle yazıyordu içim rahat etmedi sizlerede sormak istedim 😊 bebeğin gelişimine faydalıymış galiba