Dugme_ cengiz hocayı tavsiye edeeim dediğim gibi ben 12+3 de gittim normal muayene için ama 1 saate yakın detaylı ultrason gibi baktı. Cd verdi rapor olarak yazdı. Bir önceki gebeliğimde detaylıyı o yapmıştı. Kendi kardeşimi de detaylıda ona yönlendirdim. Şimdi bu gebelikte de takipteyiZ. Şubat 5 de aminiyosentez yapacak bana. Daha sonra sorun olmazda devam ederse gebelik detaylıya da ona gideceğim.